Tento Reklamační řád popisuje, jak postupovat v případě nespokojenosti s poskytnutou kadeřnickou službou v našich salonech Kadeřnictví No.1.
Cílem je, aby každá reklamace byla vyřízena rychle, férově a v souladu se zákonem.
Kdo služby poskytuje
Služby v salonech Kadeřnictví No.1 poskytují:
Zákazník je o tom vždy předem informován.
Kdy a jak reklamovat
Během služby
Pokud si zákazník všimne, že služba neodpovídá domluvě, má povinnost to okamžitě říct kadeřníkovi.
Pozdější reklamace tohoto typu bohužel nelze uznat.
Pokud se zákazník rozhodne službu ukončit, musí uhradit část, která už byla provedena (např. mytí nebo foukání).
Po dokončení služby
Reklamaci je třeba uplatnit ihned po zjištění vady – osobně nebo elektronicky.
U služeb, kde se vada projeví později (např. barvení, melír, trvalá), je nutné reklamovat ihned po projevení problému a bez zásahu jiné osoby.
Jak reklamaci uplatnit
Reklamaci je možné podat:
Po přijetí reklamace zákazník obdrží potvrzení s datem, popisem problému a způsobem, jaký požaduje pro vyřízení.
Důležité informace
Vyřízení reklamace
Reklamace bude vyřízena co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se obě strany nedohodnou jinak.
O způsobu vyřízení zákazník obdrží potvrzení – buď o opravě, slevě, nebo zamítnutí s odůvodněním.
Kdy nelze reklamaci uznat
Reklamace se neuznává, pokud:
Mimosoudní řešení sporů
Pokud se reklamaci nepodaří vyřešit dohodou, může zákazník podat návrh na mimosoudní řešení sporu u České obchodní inspekce (ČOI).
Závěrečná ustanovení
Tento Reklamační řád se řídí právními předpisy České republiky – zejména občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.
Provozovatel si vyhrazuje právo Reklamační řád kdykoliv aktualizovat.